Werken vanuit de perceptie van de patiënt

De patiënt als ambassadeur van uw organisatie...

Hier is veel overgeschreven en bijna een open deur, of toch niet… Weten wij werkelijk wat de perceptie van de klant is? Of hebben wij die maar ingevuld en gaan wij toch voornamelijk voor de efficiëntie van de afdeling en organisatie? Fred Lee heeft in zijn boek ‘Als Disney de baas was van uw ziekenhuis’ veel ervaringen, onderzoeken en theorieën beschreven die ons leert denken vanuit de klant. Wij nemen je mee naar een wereld van de klant en onderzoeken onze hoffelijkheid. Deze training bezorgt jou een energieke beleving en ervaring.

Onderwerpen die tijdens deze training ondermeer aan bod komen zijn:

  • De filosofie van Fred Lee
  • De ervaring en beleving van de patiënt beïnvloeden
  • Hoffelijkheid vergroten
  • Loyale patiënten krijgen
  • Regisseur zijn van de beleving en de ervaring
  • Toepassen van verbeeldingskracht

 

Na deze training denk je meer vanuit de patiënt en weet je hoe je de beleving van de patiënt kunt beïnvloeden. Een must voor verpleegkundige teams, huisartsenpraktijken en alle andere zorgverleners.

 

 

 

Copyright © 2018, Noscere Training & Advies.
Site door Elissen.com Websolutions